Tüm hakkı saklıdır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

3 Aralık 2010 Cuma

Yaşasıınnn Ödüllerim Vaarrrr :)

| | 16 yorum
Merhaba canlarım. Taaammm 5 tane arkadaşımdan ödül aldım. O kadar güzel o kadar güzel birşey ki gerçekten anlatamam:) Arkadaşlarım beni unutmamış beni bu ödüle layık görmüşler hepsine ayrı ayrı teşekkür ediyorum ve kucak kucak sevgi gönderiyorum hepinize.
Ödüllerimi almama rağmen arkadaşlarıma geri dönemedim. Çünkü biz işyerimden samimi bir arkadaşımla perşembe akşamlarımızı balık günü ilan ettik. Her perşembe balık alıp yapıyoruz. Dün akşamda sıra bendeydi o yüzden işten gelir gelmez yemeğe giriştiğimden arkadaşlarıma geri dönemedim. Dün akşam fileto mezgit vardı menümüzde. En kısa zamanda onunda yazısını yazarım inşallah.


Bu ödülümü;
http://sonbahartatlar.blogspot.com/ arkadaşlarımdan aldım. Arkadaşlarımı öpüyorum can-ı gönülden.

Bu ödülümü de canım arkadaşlarım 
http://guloannemutfakta.blogspot.com/ 'dan aldım.
Yine kucak kucak sevgilerimi sunuyorum her ikisinide :)

Ben bu iki ödül için ayrı ayrı isim yazmaktansa her ikisinide aynı arkadaşlarıma gönderiyorum. Çifter çifter gelen ödüllerimi çifter çifter arkadaşlarıma gönderiyorum. Veee kısmetse yarın görüşmek için izin istiyorum :)





16 yorum:

  1. nazlımmm nasıl mutlu oldum anlatamam tatlım.kabul etmezmiyim hiç.uçarak geldim sana.ödül için tebrik ediyorum evvela.ve beni de unutmadığın için teşekkür ederek ödülümü yüreğime saklıyorum.sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Canım çok teşekkür ederim benide layık gördüğün için. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. canımm kutlarım:))
    daha nicelerine erişmen dileklerimle..
    öpüyorumm:)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba canım tebrik ederim ödül aldığın için ve beni de unutmadığın için teşekkürler. Daha çok yeni olduğumdan daha önce hiç ödül almamıştım :) Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  5. Nazlıcım tebrik ederim nice güzel ödüllere sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. sayende hem mimin tadına baktım hemde ödülün :)) çoooook teşekkür ettim ablacım. ödülün içinde kutluyorum. muckkkkkkk

    YanıtlaSil
  7. Çok teşekkürler ödüller için :)

    YanıtlaSil
  8. canım benim teşekkür ederim, öpüyorum seni sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. Kutlarım canım nice ödüllere inşallah.Sevgiyle öpüyorum...

    YanıtlaSil
  10. Sevgili Nazlı ödül için teşekkür ederim. Sevgilerimle,,

    YanıtlaSil
  11. Canlarım çok teşekkür ediyorum. Daha nice ödülleri hep beraber alalım inşallah...

    YanıtlaSil
  12. Ödüller icin seni tebrik ediyorum. Beni da bu güzel ödüllere layik gördügün icin de cok tesekkür ediyorum. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  13. Merhaba canım nihayet ödüllerini yayınlayabildim. Bu ara işim hep acele nedense :) Tekrar teşekkürler, ödül verenlerin çok olsun. Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  14. Sağol Öznurcuğum hemen ziyarertine geliyorum:)

    kızılcıkşurubu tatlım nice ödüllere inşallah. öpüyorum

    YanıtlaSil

 
Twitter Facebook Dribbble Tumblr Last FM Flickr Behance