Tüm hakkı saklıdır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

8 Ocak 2014 Çarşamba

Ankara İş Sağlığı ve Güvenliği Akademisi

| | 0 yorum

Merhaba canlar,
Üç haftalık koşturmacanın ardından normale dönen hayatımdan sesleniyorum size. Bu üç hafta inanılmaz eğlenceli, bol bilgi dolu, kendime ayırdığım çok az vakitli bir üç haftaydı.
Ne mi yaptım? Ankara İş Sağlığı ve Güvenliği Akademisinde iş güvenliği eğitimi aldım.
23 gün boyunca her gün gittiğim kursa o kadar alışmıştım ki, son günlerde o kadar yorulmama rağmen bittiğine çok üzüldüm.
Her gün işten dönerken önünden geçtiğim kursumdan çok hoş anılarla ayrıldım.
Bildiklerinin tek kelimesini bile kendilerine saklamayarak, çok değerli tecrübelerini bizlere aktaran sevgili hocalarımızla tanışmak, onların öğrencisi olmak benim için ayrı bir zevkti.
Eğitim ortamının sıcaklığı, hocalarımızın ilgisi, her zaman karşılaştığımız güler yüz ve tabiki ders aralarında bardak bardak içtiğimiz o güzelim çay doğru yerde olduğumu her an hissettirdi bana.
Eğer sizde Ankara' da yaşıyorsanız ve uzmanlık eğitimi alacaksınız kesinlikle Ankara Akademili olmalısınız. 
Dört tane birbirinden değerli emekli iş müfettişi hocamıza ne kadar teşekkür etsem az. Ben Ankara' da başka bir eğitim kurumunda böylesine kaliteli bir eğitim verildiğini inanın düşünmüyorum ve çevreme de tavsiye etmekten geri kalmıyorum.
 Ankara' ya geleli henüz 7 ay gibi kısa bir zaman oldu ama kursum sayesinde çok değerli arkadaşlar edindim. Bundan sonra da iletişimimizi koparmayacağımıza eminim. Çeşitli meslek dallarından, farklı iş alanlarından ve değişik yaşlardan 20 ye yakın öğrenciydik. Böylesine kıymetli insanlarla tanışmış olmak, onlarla arkadaşlık etmek çok mutlu etti beni. Hepsine buradan bir kez daha teşekkür ediyorum.
Ve son olarak kendi elleriyle beni kursa yazdıran, yapabileceğime inanan, yoğun tempomdan dolayı ev ve yemek işlerindeki aksamalara katlanan, elinden geldiğince bana yardım eden eşime de kocaman kocaman teşekkür ediyorum. Sayesinde evimizin ikinci iş güvenliği uzmanı olacağım inşallah :)

Aşağıya Ankara İş Sağlığı ve Güvenliği Akademisi' nin bilgilerini ekledim. İlgilenen arkadaşlar buradan iletişime geçebilirler.
Herkese kocaman sevgilerrr :)



Adres : Sehit Cemalettin Cad. No:3 Kat:2-3 Aydinlikevler / Ankara (Nissan Bayi Üstü)
Tel : 0 312 219 61 55
Fax : 0 312 219 61 56
GSM: 0 553 304 14 01
E-Mail : bilgi@ankaraisguvenligi.com



0 yorum:

Yorum Gönder

 
Twitter Facebook Dribbble Tumblr Last FM Flickr Behance