Tüm hakkı saklıdır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

2 Haziran 2010 Çarşamba

Merhaba

| | 0 yorum
Uzun zamandır düşündüğüm ama hayata geçirmekte bir hayli zorlandığım blogumla karşınızdayım. Yemek yapmayı seven biriyim. Yaptıklarımıda seve seve paylaşıyorum. Dedim ki neden yemeklerim sadece birkaç kişiyle paylaşılsın. Ben öğreteyim, aynı zamanda da öğreneyim istedim. Çok çok iyi yemek yapıyorum, her türlü yemeği biliyorum diye bir iddiam yok. Sadece seviyorum ve severek yapıyorum. Zaten yemek severek yapıldığında lezzetli olur. Hani bir tabir var ya herkesin söylediği " yemeğe sevgimim katıyorum" diye. Çok doğru...
Ben çocuk yaşta başladım sanırım ortaokul zamanlarımdı. Hamur işleri, kurabiyeler, kekler, pastalar yapıp, birde çay demleyip komşularımızı çağırırdım yemek için :) Ama o zamanlar annem ev hanımı bense öğrenci olduğumdan annem yemek yapmama izin vermezdi. Yani derslerime engel olacak her türlü aktivite bana yasaktı:) Ama ben okuldan geldikten sonra annem yemek yaparken onu hep izlerdim. Neyi nasıl yaptığına, kıvamına dikkat ederdim. Ben ta ki üniversitedeyken kendi evime çıkana kadar yemek yapmadım. Sonra iş başa düştü tabi. Eksik, fazla; çiğ, yanık ; tuzlu, tuzsuz birçok yemek denemsinden sonra bi hayli gelişti yemek yapışım. Ve hala daha gelişmekte... İşte bu gelişim yolunda sizlerle beraber olmak, beraber yürümek istiyorum. Ne dersiniz? Var mısınız ?

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Twitter Facebook Dribbble Tumblr Last FM Flickr Behance