Tüm hakkı saklıdır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

12 Haziran 2010 Cumartesi

Knorr Mercimek Köfte Harcı

| | 4 yorum

Dün akşam BİM e çerez almaya gitmiş, kasaya aldıklarımı ödemeye giderken bu mercimek köfte harcını görmüştüm. Mercimek köftesini çok seven biri olarak hemen atladım tabiki. Hiçbirşeyin hazırını alma taraftarı olmayan biri olarak bu harcı alırken tereddütlerim vardı. Bir yanım alma bu senin yaptığın gibi olmayacak derken; diğer yanım denemekten ne çıkar, belki gerçekten güzel olur diyordu. İlk hayal kırıklığını poşetleri boşaltıp aldıklarımı yerine koyarken paketin arkasını okuyunca yaşadım. 1 paketten köftelerin büyüklüklerine bağlı olarak 8-12 adet arası köfte çıkması beni şaşırttı. Gerçi o küçük paketten daha fazla çıkması beklenemezdi ama o kadarcık şey bana yetmezdi ki! Neyse bugün birazdan tarifini vereceğim brownieyi yaparken tarife bakarak mercimek köftesinin suyunu, yağını koymak suretiyle hazırladım. Yarım saat beklettikten sonra; kabın kapağını açmamla ikinci hayal kırıklığınıda yaşadım. Aman allahım bulamaç gibiydi! Suyun bir kısmını çekmiş bir kısmını çekmemişti. Hemde suyu koyduktan sonra iyicede karıştırmıştım. Tekrar karıştırdım ama maalesef o paketin üzerindeki ve reklamlarındaki köfteyle iç alakası yoktu. Daha doğrusu gerçek mercimek köftesine hiç benzemiyordu.
Ben beğenmedim arkadaşlar. Ben becerememiş olabilirim ama aynen pakette yazdığı gibi yaptım. 1 su bardağı su ve 2 yemek kaşığı yağ koymanın bir zorluğu olmasa gerek:)). Deneyen olursa ve beğenen olursa bana nasıl yaptığınızı anlatın olur mu?

4 yorum:

  1. Bugun bende ama hiç begenmedim normalde mercimek köftesi oldugu zaman ben bitiririm benden kimseye fırsat kalmaaz ancak bu mercimek köftesinden sonra midem gerçeknten bulandı yani

    YanıtlaSil
  2. Senin şimdiki stil ve tema harika benim kişisel blog sitesi kodlu almak konusunda fikirler bulmaya çalışan web düşlüyordum. Eğer kendinize kodu mu yoksa işe onu kişisel olarak sizin için halletmek için bir coder mi?

    YanıtlaSil
  3. Adsız arkadaşım tema ile ilgili soruların için bana mail atar mısın? Hem blogunu görürüm hemde elimden geldiğince yardımcı olurum arkadaşım.

    YanıtlaSil
  4. aynen öyle.ben de bu sabah şok oldum.iğrençti.aynı duyguları yaşadım sizinle.hayal kırıklığı....

    YanıtlaSil

 
Twitter Facebook Dribbble Tumblr Last FM Flickr Behance