Tüm hakkı saklıdır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

18 Mart 2014 Salı

Harikalar Mutfağı Şefini Seçiyor

| | 2 yorum

Size güzel bir haberle merhaba diyorum sevgili arkadaşlarım.
Harikalar Mutfağı Şefini Seçiyor yarışmasında 4. olduğum haberi düştü mail kutuma :)
Hem bir şaşkınlık hem de sevinçle karşıladım bu harika haberi.
Severek yaptığım ve paylaştığım lezzetlerimin, böyle bir ödüle layık görülmesi beni ziyadesiyle mutlu etti.
Benim gibi birçok arkadaşımın tariflerini paylaştığı bir site Harikalar Mutfağı. Elinizde bulunan malzemeler ile arama yapabileceğiniz, istediğiniz kalori aralığında tarifler bulabileceğiniz, adı gibi harika bir site burası.
En yeni ve en beğenilen tarifleri kolaylıkla filtreleyerek istediğiniz tarife ulaşabilirsiniz. 
Blogger arkadaşlarım ise tariflerini daha çok kişiye ulaştırabilir, tariflerinin altına bıraktıkları linkler ile  bloglarına daha fazla okuyucu çekebilirler.

Ayrıca paylaşılan tariflerin altında o yemeği hangi mutfak malzemesi ile yapmak uygun ise gösteriyor, tıkladığınızda sizi çeşit çeşit mutfak gereçleri ile dolu Cookplus.com sayfasına yönlendiriyor. Dilediğiniz mutfak gerecini uygun fiyatlarla bu sitede bulmanız mümkün.
Hangi kadın, hele ki yemek yapmayı seviyorsa mutfak malzemelerine düşkün olmaz. Her alış verişimizde poşetimizde muhakkak bir parça mutfak malzemesi bulunur. Bir de benim gibi internet alış verişine de düşkünseniz, favori siteniz olarak cookplus' ı ekleyin lütfen. Zaten benim Harikalar Mutfağı ile tanışmama vesile olan cookplus' tır. 

Harikalar Mutfağı ve Cookplus'ı sosyal medyada takip etmek için;


Harikalar Mutfağı' nı takip edin, yeniliklerden ve yeni yarışmalardan sizinde haberiniz olsun.

Kocaman sevgiler, mutlu haftalar herkese :)









2 yorum:

 
Twitter Facebook Dribbble Tumblr Last FM Flickr Behance